9.00 - 9.15
Регистрация
9.15 - 10.20
Поставянето на цели при маркетинговата кампания. Практически насоки и реални примери. Създаване на процес при рекламирането в интернет.
• Умението да се поставят достижими цели в интернет рекламата;
• Генериране на трафик към сайта;
• Обръщане на трафика в потенциални клиенти;
• Как потенциалните клиенти да се превърнат в реални?
• Събиране на обратна връзка от кампанията.
10.20 - 10.30
Дискусия
10.30 - 10.50
Кафе пауза
10.50 - 11.40
Примери за успешни интернет кампании на фирми в областта на обзавеждането, строителството и архитектурата
В темата се разглеждат формите и начините на организация на интернет рекламата и маркетинга през призмата на фирми в областта на обзавеждането, строителството и архитектурата. Анализират се реални казуси на онлайн рекламни кампании и участия, както и казуси по оптимизация на сайтове за търсещи машини /SEO/. Проследяват се тенденциите в развитието на рекламните формати и потребителски нагласи, техните особености, предимства и недостатъци. Формулират се полезни препоръки за организация на цялостното фирмено онлайн присъствие.
11.40 - 11.50
Дискусия
11.50 - 12.30
Комплексен интернет маркетинг за фирми в областта на обзавеждането, строителството и архитектурата.
Представяне на новото предложение на Comfort.bg за фирмите от бранша, предлагащо динамично комбиниране на всички услуги в целия диапазон на интернет маркетинга и рекламата. Какви са основните му предимства и как помага на бизнеса да увеличи продажбите си през интернет.
12.30 - 12.40
Дискусия
Следобеден семинар