9.00 - 9.10
Регистрация
9.10 - 9.40
Поставяне на цели при маркетинговите кампании. Създаване на процес при рекламирането в интернет.
• Умението да се поставят достижими цели в интернет рекламата
• Генериране на трафик към сайта
• Обръщане на трафика в потенциални клиенти
• Как потенциалните клиенти да се превърнат в реални?
• Събиране на обратна връзка от кампанията.
9.40 - 10.10
Структура и съдържание на сайта. Как да превърнем посетителите в клиенти?
• Примери за добре структурирани сайтове
• Съдържание за уеб – разликата между писане за сайт и писане за печат
• Целеви страници – как клиентът да не напусне веднага сайта
10.10 - 10.30
Кафе пауза
10.30 - 11.00
Как Гугъл може да работи за нас? SEO и Adwords кампании – примери от практиката.
Темата проследява процеса на работа и резултатите от реални кампании по оптимизация на сайтове за търсещи машини и AdWords, проведени през 2013 г. В лекцията се разглеждат следните ключови моменти:
• Актуални тенденции при търсенията в интернет пространството
• Подбор на правилните ключови думи – AdWords в помощ на SEO. Позициониране по ключови думи или увеличаване на трафика?
• Ефективни нововъведения в AdWords
• On page SEO. Продажбени цели и целеви страници – подбор на подходящата структура на съдържанието - Панда и Колибри ъпдейти на Гугъл
• Off page SEO. Линк билдинг и Пингвин ъпдейта на Гугъл – подводни камъни
• От кликове към действия – проследяване и оценяване на резултатите
11.00 - 11.30
Имейл маркетинг и Фейсбук игри – кога да се използват.
• Имейл маркетинг – какво се проследява. Чести заблуди при избор на правилна метрика.
• Необичайни приложения на имейл маркетинга, които водят до резултат
• Фейсбук игри – кога каква игра е подходяща
11.30 - 11.40
Пауза
11.40 - 12.10
Пътят на клиента – от посещение към продажба.
• От посещения към продажба – черна кутия ли е нашият сайт?
• Фунията на продажбите в интернет средата – нов прочит на традиционни търговски практики.
• Вече имаме клиенти – как да заздравим отношенията с тях. Индекс на потребителското удовлетворение – как се измерва?
12.10 - 12.40
Очаквания и резултати. Добри практики при работата на клиент – маркетингова агенция.
В заключение ще разгледаме примери от комплексни интернет маркетингови кампании, където се комбинират динамично всички ефективни формати. Какви са основните предимства на този подход и как той помага на бизнеса да се представи успешно в интернет?
Следобеден семинар